Las Vegas'ta Bir Gün

12 Mart 2010 Cuma

Sonunda sabah oldu ve günlerdir planladığımız Las Vegas yolcuğuna başlamak üzere sabah 06.30'da uyandık. Las Vegas yollarına düşmek için çantalarımızı hazırladık, sabah'ın 07.30'unda yapılabilecek en sağlıksız kahvatıyı ettikten sonra midemize oturan kızartmalarla birlikte ufuk çizgisine ilerlemeye başladık.

Amerika'nın uçsuz bucaksız boş yollarında 5 saat süren araba yolculuğu boyunca etrafta görülecek bir şey olmadığından, aydınlatıcı tabelalarla eğlenmeye çalıştık. Bilmeyenler için bir kere daha dile getirelim: Alkollü araba kullanmak öldürür...

5 saatin sonunda Las Vegas'ın bulunduğu eyalet olan Nevada'ya yaklaştığımızda yüzlerimizi muzip bir ifade bürüdü...

Kumarbazların ve striptizcilerin mekanı olan Las Vegas'ın bulunduğu Nevada sınırına girmiş bulunuyoruz...

Işıklar şehri Las Vegas gündüz gözü ile düşündüğünüz kadar eşsiz değil kesinlikle. Yine de hiçliğin ortasındaki bir çölde böylesine büyük bir vaha, bir gelir kaynağı yaratmış olmalarına şaşırmamak elde değil.

Las Vegas'ın en yeni otellerinden biri olan Wynn, bizim de tek gecelik Las Vegas ziyaretimizde evimiz olmaya aday görünüyor.

Her biri birbirinden farklı konsept ile inşa edilmiş büyük otellerin arasında slalom yaparak kendi otelimize dogru ilerliyoruz.

Otellere yaklaştıkça göründüklerinden daha ihtişamlı olduklarını anlıyor insan. Tepelerdeki katları görmek için oldukça çaba harcamak gerekiyor...

Özellikle binalara alttan bakmaya kalktığınızda uzaktan göremediğiniz korkutucu büyüklüğünü daha iyi anlıyorsunuz.

Las Vegas'ta herşeyden önce iyi servis ve iyi hizmet geliyor. Las Vegas'ta eğlenceye daha odamız için check-in yaparken başlıyoruz.

Wynn otelde kalacağımız oda hazırlanana kadar, çantalarımızı teslim edip otelin içinde keşfe çıkıyoruz. Kumarhaneler gerçekten de filmlerde gördüklerimiz gibi, kocaman, hareketli, ışıklı ve eğlenceli.

Kumarhanenin içindeki barlar da bile otururken kumar oynayabileceğiniz oyun makineleri mevcut. İçeride kumar oynamak konusunda baştan çıkmamak pek de mümkün değil.

Kumarhaneyi şöyle bir turladıktan sonra biraz soluklanmak için bara geçip etrafta olup bitenleri izlemeye başlıyoruz.

Tamam kabul ediyorum, sonrasında biz de kendimizi eğlence havasına kaptırıp Blackjack masasında bir kaç saat geçirmiş olabiliriz. Masalarda fotoğraf çektirmek yasak olmasına rağmen sizler için minik bir kaçamak yapmaya çalışıyoruz. Selin'in yüz ifadesine bakılırsa pek de istediği kartlar gelmiyor...

Sürekli tazelenen içkilerden sonra hazır olan odamıza çıktığımızda çeşitli çılgınlıklar yapmakta da geri kalmıyoruz. Banyo'nun içinde zıplayan Selin gibi...

Yorgunluğumuzu atmak için yayıldığımız koltuğumuzda boydan boya ayna olan tavanı görünce sizlere öpücük göndermeye karar veriyoruz.

5 saat süren yol ve bir kaç saat oyundan sonra yorulan bünyelerimiz sebebi ile yemek yemeğe çıkmak yerine oda servisini aramaya karar veriyoruz...

Hava karardıktan sonra Las Vegas gerçekten de bir başka renge bürünüyor. Ve biz bu renkleri izlemeye doyamıyoruz.

Gecenin devamına başlamak için aşağıya inmeden önce sizlerle bu yazıyı paylaşıyorum. Devamı yarın...

Blog Widget by LinkWithin

11 comments

Ozan Alçın dedi ki...

Süpermiş! Devamını bekliyorum:))

12 Mart 2010 08:53
Gizzy dedi ki...

Kumarla aranız ne kadar ii bilmiyorum ama wynn'in çok yakınında bir mall var ve hatırladığım kadarıyla çok güzel dükkanlar vardı bi kaç saatinizi oraya ayırın derim ben:)ayrıca gece bellagionun havuzundaki su dansını kesiiin izleyin!!!:)

12 Mart 2010 09:02
Adsız dedi ki...

süper bir anlatım. görmüş kadar oluyoruz:) iyi eğlenceler...

12 Mart 2010 10:10
vintage peony dedi ki...

usa postların süpeer iconjane!
her okuyuşumda ve fotolara bakışımda amerikan aksanıyla wow! diyesim geliyor :) iyi eğlenceler, devamını bekliyoruzz...

12 Mart 2010 11:18
Adsız dedi ki...
kelebek diyeti dedi ki...

iconjane harika anlatım ve süper fotograflar ama tabi meslek gereği fotograflarda gözüme takılan bol kalorili yemekler... :)
güzel gezip eğlenlenmen ama kilo almadan geri dönmen dileği ile :)
sevgiler.

12 Mart 2010 13:04
n@zo dedi ki...

The Cheesecake Factory'de cheesecake, Olive Garden'da yemek yiyin..
Vegas outletlerini mutlaka gezin..
İlgiyle takip ediyorum gelecek yazıları ;)

12 Mart 2010 18:05
özge dedi ki...

kumarhane müdürü danny ye benziyo mu janecim,bi umut:)

12 Mart 2010 20:35
KRİSTAL KÜRE dedi ki...

dönmene daha varsa www.6pm.com'dan bi şeyler sipariş et mutlaka ;)

13 Mart 2010 01:24
Begum dedi ki...

Wynn içindeki o muhtesem gece klubunu adını hatırlayamdım umarım ziyaret etmeyı unutmamısındır:)

15 Nisan 2010 04:12
karabugul dedi ki...

Geçen Nisanda gidip bir hafta kaldığım Las vaegas hasretini sizler sayesinde gideriyorum..çok güzel çok...mutlaka MGM Grand görülmeli ve tabiki Chese Cake restrurant amazing !!! Kanyonu da görün derim..